Frissítés dátuma: 2017. 03. 01.


HÍVJON MINKET! +36 1 467 3500

TeleCenterünk örömmel áll az Ön rendelkezésére!


TeleCenter ügyfélszolgálat nyitvatartása és leterheltsége


Hétfő
(8:00 - 19:00)
Kedd
(8:00 - 19:00)
Szerda
(8:00 - 20:00)
Csütörtök
(8:00 - 19:00)
Péntek
(8:00 - 19:00)
8-9
8-9
8-9
8-9
8-9
9-10
9-10
9-10
9-10
9-10
10-11
10-11
10-11
10-11
10-11
11-12
11-12
11-12
11-12
11-12
12-13
12-13
12-13
12-13
12-13
13-14
13-14
13-14
13-14
13-14
14-15
14-15
14-15
14-15
14-15
15-16
15-16
15-16
15-16
15-16
16-17
16-17
16-17
16-17
16-17
17-18
17-18
17-18
17-18
17-18
18-19
18-19
18-19
18-19
18-19
19-20
← Várakozási idő →
Rövidebb
Hosszabb

Nyitvatartási időn túl 20.00 óráig a következő>> menüpontjaink aktívak (szerda kivételével)


Honlapunkon bármikor, amikor Önnek kényelmes, lehetőséget biztosítunk az azonnali, online ügyintézésre, biztosításkötésre és tájékozódásra


 Tipp: Kárbejelentés online >>

• Tipp: Dokumentumigénylés online >>

• Tipp: Online fizetés >>
• Tipp: Regisztrációval kapcsolatos ügyintézés >>

• Tipp: Biztosításkötés online: KGFBUtasbiztosításLakásbiztosításCasco biztosítás


TeleCenter menürendszer


TeleCenterünk menürendszerében a következő menüpontok közül választhat, forduljon hozzánk bizalommal!


TeleCenterünk tárcsázása előtt a gyorsabb ügyintézés érdekében, készítse elő ügyfélazonosítóját és PIN- kódját vagy ügyszámát. Ügyszáma a bejelentéskor kapott tájékoztató nyomtatványon szerepel. Tájékoztatjuk, hogy egyes menüpontjainkban PIN kódos azonosítás szükséges, az ügyfélazonosítót írásban juttatjuk el minden ügyfelünk számára. Amennyiben Ön már rendelkezik PIN kóddal, kérjük, készítse elő 9 jegyű ügyfélazonosítóját és hatjegyű PIN kódját.



0.Regisztráció és PIN kód kezelés

        0.1. Regisztráció és új PIN kód igénylés

        0.2. Elfelejtett PIN kód igénylés

 

1.Kárbejelentés, kárral kapcsolatos tájékoztatás

        1.1. Kárbejelentés

                1.1.1. Üvegkár lakás és vállalkozói vagyonbiztosítás esetén

                        1.1.1.1. Az Önhöz legközelebb eső ügyfélszolgálati irodánk elérhetősége

                        1.1.1.2. 100.000 Ft feletti kárigény bejelentése
                        1.1.1.0. Ügyintéző kapcsolása

                1.1.2. Lakás- és vállalkozói vagyonbiztosításhoz kapcsolódó egyéb kárigény

                1.1.3. Gépjármű-felelősségbiztosítás

                1.1.4. Casco biztosítás

                1.1.5. Utas- és poggyászbiztosítás

                1.1.6. Élet- és balesetbiztosítás

                1.1.7. Gyermek- és ifjúsági balesetbiztosítás
                1.1.0. Ügyintéző kapcsolása

        1.2. Kárral kapcsolatos tájékoztatás

        1.3. Törlesztésbiztosítással, illetve Mentőöv Életszínvonal biztosítással kapcsolatos szolgáltatási igény

        1.4. Szolgáltatási Garancia

                1.4.1. A szolgáltatási garancia vállalásának részletes szabályai

                1.4.2. Általános tájékoztatás a szolgáltatási garanciáról


2. Értékesítés
        2.1. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéskötés

        2.2. Lakásbiztosítási szerződéskötés

        2.3. Casco biztosítási szerződéskötés

        2.4. Tájékoztatás a Groupama Biztosító termékeiről


3. Szerződéssel kapcsolatos változás bejelentés és tájékoztatás

        3.1. Igazolások, dokumentumok igénylése

                3.1.1. Kgfb-hoz az aktuális díjigazolás igénylése (Automata menüpont)

                3.1.2. Egyéb szerződéssel kapcsolatos díjigazolás igénylése

                3.1.3. Gépjármű-felelősségbiztosításhoz Zöldkártya

                3.1.4. Pótcsekk (Automata menüpont)

                3.1.5. Pótkötvény (Automata menüpont)

                3.1.6. Számlamásolat

                3.1.7. Jelzálogjogi igazolás

                3.1.8. Évfordulós értesítő, hozamértesítő, indexértesítő

        3.2. Szerződéssel kapcsolatos változás bejelentés

                3.2.1. Díjfizetési mód és gyakoriság váltás
                3.2.2. Címmódosítás
                3.2.3. Személyes adat módosítás
                3.2.4. Aktuális kedvezmények érvényesítése
                3.2.5. Szerződésadat módosítás
        3.3. Gépjármű felelősségbiztosítással kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés

                3.3.1. Aktuális kedvezmények érvényesítése, díjkalkuláció
                3.3.2. Kártörténettel, B/M fokozattal kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés
                3.3.3. Meglévő szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás
                3.3.4. Megszűnt szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás

        3.4. GroupamaDirekt online felületünkkel kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés

                3.4.1. Regisztrációval kapcsolatos ügyintézés

                3.4.2. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás

                3.4.3. Utasbiztosítás

                3.4.4. Lakásbiztosítás

                3.4.5. Casco biztosítás
                3.4.6. Online fizetéssel kapcsolatos tájékoztatás

        3.5. Instant utasbiztosítási bérlet aktiválása

        3.6. Díjköveteléssel kapcsolatos tájékoztatás

        3.7. Szerződéssel kapcsolatos általános tájékoztatás

        3.8. Befektetéses életbiztosítások egyenleg és árfolyam információi

        3.9. Elérhetőségeink



Nyitva tartási időn túl 20 óráig az alábbi menüpontjaink aktívak (szerda kivételével):

1. Kárbejelentés

2. Igazolás, dokumentumok igénylése

3. Elérhetőségeink

4. Szolgáltatási Garancia


 

 
Small login
Bejelentkezés

BELÉPEK
Kérdése van? Segítünk! Telecenter 06 1 467 3500 Írjon nekünk! Kérje üzletkötőnket! Ügyfélszolgálat
kereső