Alkalmazás utoljára frissítve: 2015.12.16

Frissítés dátuma: 2015. 10. 21.

Üdvözöljük az Ügyfél Zónában!


Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy 2015. október 15-én a jobb ügyfélkiszolgálás érdekében megújítottuk, korszerűsítettük Ügyfél Zónánkat! A jövőben minden ügyfelünknek az új Ügyfélazonosító száma és az alábbi regisztrációval igényelhető PIN kódja (jelszó) biztosít belépést az Ügyfél Zónába!


A megújult Ügyfél Zóna használatához egy egyszeri, gyorsan elvégezhető regisztráció szükséges. Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket!


Még nem regisztrált az Ügyfél Zónába?

Regisztrációhoz kérjük, adja meg az alábbi felületen Ügyfélazonosító számát, (melyet megtalál Önnek küldött leveleink fejlécében vagy e-mailünkben), vagy adja meg valamely biztosítása szerződésszámát, melyet a biztosítási kötvényén talál meg.


Korábban már regisztrált az Ügyfél Zónába?

Tájékoztatjuk, hogy megváltozott az Ügyfél Zónához korábban használt azonosítója és jelszava! A jövőben új Ügyfélazonosító száma és PIN kódja (jelszó) biztosít belépést Önnek az Ügyfél Zónába!

·         Új Ügyfélazonosító számát tájékoztató e-mailben megküldtük Önnek a korábban megadott email címére.

·         Új PIN kódját (jelszavát) az alábbi felületen, egy megújított regisztrációval tudja igényelni.

Amennyiben Ön hozzáfért az "Életív Program funkciókhoz", megküldtük Önnek SMS-ben a belépéshez szükséges új PIN kódját.


Miért érdemes regisztrálni megújult Ügyfél Zónánkba?


Új regisztráció / PIN kód igénylés indítása

Keresési adatok

Kérjük, adja meg ügyfélazonosító számát vagy biztosítási szerződésének számát!
(A regisztráció feltétele, hogy rendelkezzen egy, a Groupama Biztosítónál kötött, díjrendezett, élő állapotú biztosítási szerződéssel.)
 

Hibajegyzék

 
Small login
Bejelentkezés

BELÉPEK
Kérdése van? Segítünk! Telecenter 06 1 467 3500 Írjon nekünk! Kérje üzletkötőnket! Ügyfélszolgálat
kereső