Frissítés dátuma: 2018. 07. 03.


HÍVJON MINKET! +36 1 467 3500

TeleCenterünk örömmel áll az Ön rendelkezésére!


Nyitva tartásunk:


Hétfő: 8:00 - 18:00
Kedd: 8:00 - 18:00
Szerda: 8:00 - 20:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 17:00

Nyitvatartási időn túl 20.00 óráig a következő>> menüpontjaink aktívak (szerda kivételével)

Decemberi és januári nyitva tartás:

2018.12.01. szombat: 8:00 - 17:00
2018.12.15. szombat: 8:00 - 17:00
2018.12.24. hétfő: zárva
2018.12.25. kedd: zárva
2018.12.26. szerda: zárva
2018.12.27. csütörtök: 8:00 - 18:00
2018.12.28. péntek: 8:00 - 17:00
2018.12.31. hétfő: zárva
2019.01.01. kedd: zárva

2019.01.02. szerdától a TeleCenter a fenti általános nyitva tartás szerint elérhető.

Lakásában vagy gépjárművével kapcsolatosan káresemény keletkezett az ünnepi időszakban? Kattintson, és jelentse be kárigényét azonnal online.

Honlapunkon bármikor, amikor Önnek kényelmes, lehetőséget biztosítunk az azonnali, online ügyintézésre, biztosításkötésre és tájékozódásra


 Tipp: Kárbejelentés online >>

• Tipp: Dokumentumigénylés online >>

• Tipp: Online fizetés >>
• Tipp: Regisztrációval kapcsolatos ügyintézés >>

• Tipp: Biztosításkötés online: KGFBUtasbiztosításLakásbiztosításCasco biztosítás

TeleCenter menürendszer

Kérjük, hogy a gyorsabb és gördülékenyebb ügyintézés érdekében vegye igénybe az automata azonosítást (PIN kód és ügyfélazonosító vagy szerződésszám, ügyszám segítségével).

  • 0. Automata ügyintézés és PIN kóddal kapcsolatos ügyintézés

    • 0.1. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosításhoz az aktuális díjigazolás igénylése (automata menüpont)
    • 0.2. Pótcsekk igénylése (automata menüpont)
    • 0.3. Pótkötvény igénylése (automata menüpont)
    • 0.4. Regisztráció és új PIN kód igénylése (automata menüpont)
    • 0.5. Elfelejtett PIN kód (automata menüpont)
  • 1. Kárbejelentés és kárügyintézés

    • 1.0. Automata kárbejelentés lakás- és vállalkozói vagyonbiztosítások esetén (automata menüpont)
    • 1.1. Lakás- vagy társasházbiztosításhoz kapcsolódó kárügyintézés
      • 1.1.1. Üvegkár ügyintézése
        • 1.1.1.1. 100 000 Ft alatti kárigény bejelentése (automata menüpont)
        • 1.1.1.2. 100 000 Ft feletti kárigény bejelentése
      • 1.1.2. Valamennyi további kár ügyintézése lakás esetén
      • 1.1.3. Valamennyi további kár ügyintézése társasház esetén
    • 1.2. Vállalkozói vagyon- és felelősségbiztosításhoz kapcsolódó kárügyintézés
      • 1.2.1. Üvegkár ügyintézése
        • 1.2.1.1. 100 000 Ft alatti kárigény bejelentése (automata menüpont)
        • 1.2.1.2. 100 000 Ft feletti kárigény bejelentése
      • 1.2.2. Valamennyi további kár ügyintézése
    • 1.3. Gépjármű-biztosításhoz kapcsolódó kárügyintézés
      • 1.3.1. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás
      • 1.3.2. Casco biztosítás
    • 1.4. Élet- és balesetbiztosításhoz kapcsolódó szolgáltatási igények ügyintézése
      • 1.4.1. Csoportos balesetbiztosítások
      • 1.4.2. Megtakarítási, befektetési egységekhez kötött életbiztosítások
      • 1.4.3. Kockázati élet-, baleset- és egészségbiztosítások
      • 1.4.4. A Belügyminisztérium biztosítási keretszerződése
    • 1.5. OTP Bankban kötött törlesztésbiztosítással, illetve Mentőöv Életszínvonal biztosítással kapcsolatos szolgáltatási igények ügyintézése
    • 1.6. Utas- és poggyászbiztosításhoz kapcsolódó kárügyintézés
    • 1.7. Szolgáltatási Garancia
      • 1.7.1. A Szolgáltatási Garancia vállalásának részletes szabályai (automata menüpont)
      • 1.7.2. Általános tájékoztatás a Szolgáltatási Garanciáról
  • 2. Meglévő biztosítással kapcsolatos ügyintézés

    • 2.1. Lakás- és társasházbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
    • 2.2. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
    • 2.3. Casco biztosítással kapcsolatos ügyintézés
    • 2.4. Élet-, nyugdíj-, utas- és balesetbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
    • 2.5. Befektetéses életbiztosítások egyenleg és árfolyam információi
    • 2.6. Vállalkozói-, vagyon- és felelősségbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
    • 2.7. Online szolgáltatásainkkal és e termékekkel kapcsolatos ügyintézés
    • 2.8. Díjköveteléssel kapcsolatos tájékoztatás
  • 3. Biztosításkötés

    • 3.1. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéskötés
    • 3.2. Lakásbiztosítási szerződéskötés
    • 3.3. Casco biztosítási szerződéskötés
    • 3.4. Tájékoztatás a Groupama Biztosító termékeiről
  • 4. Tájékoztatás aktuális értékesítési akcióinkról

  • 6. Elérhetőségeink és általános információ társaságunkról
  • 8. Adatkezelési tájékoztató

 
Small login
Bejelentkezés

BELÉPEK
Kérdése van? Segítünk! Telecenter 06 1 467 3500 Írjon nekünk! Kérje üzletkötőnket! Ügyfélszolgálat
kereső